Třetí nájezd 18. PH RR na latifundie rodiny Nucových

25.09.2012 09:47

Výjezd do Řídeče k Nucům byl navázáním na úspěšné akce z předchozích let. Byl v pořadí třetím výjezdem. Vše začalo nevinně, když se mě Robert z olomoucké PH zeptal, zda bychom neudělali společnou akci. No proč ne. Hned mně napadlo jet k Nucům na jejich zahradu. První volný termín byl v září a tak jsem ho nabídl Robertovi i Nucům. Z počátku to vypadalo, že vše klapne. Nakonec jsme vyrazili pouze z Brna.

V pátek jako předsunutá jednotka jsem vyjel já se svými děťátky autem, abych vybudoval tábor, protože ostatní měli dojet vlakem až velmi pozdě (21:00). Cesta byla v pohodě a dokonce jsem si i po letech vzpomněl kudy jet. Do cíle jsme dorazili před 18:00. Po krátkém uvítání s Lídou a Tomem jsem se pustil do stavby stanů. Bláhově jsem si myslel, že mi pomohou moje děťátka, ale ta zmizela a  já zůstal na quadspace a biglese sám. Nu což, je to jako vždycky. Měl jsem postaveno až za tmy, ale před příchodem ostatních bylo vše hotovo a já i po večeři.

Zbytek posádky s Honzou dorazili v dobré náladě a tak proběhlo ubytování a šlo se na kutě. Bylo docela zima, bo bylo jasno.

V sobotu ráno jsem uvařil čaj a vyrazil na nákup do místního šopu. Ostatní měli vytvořit snídani. V šopu nás zastihla prohibice, ale nakonec se nám paní krámská věnovala. Po návratu jsem zjistil, že snídaně je sice připravena, ale vše kolem je pod vrstvou marmelády a medu, což přitahovalo včely z blízkých úlů. Takže proběhlo stěhování národů do bezpečné zóny. Po nasycení našich žaludků proběhlo sycení duchovní v podání Honzy Richtra.

Poté jsme vyrazili na krátký 10 km výlet, který byl zpestřen hrami od juniorů. Nicméně dominovala hazardní hra sudá nebo lichá od Honzy Richtra, kde má maličkost prokázala míru štěstí převyšující obvyklý průměr.

Fotogalerie z výletu je zde www.rajce.net/a7129624

Po návratu se nám to zvrhlo do ringo zápasů, které přetrvaly až do neděle. Pokračovaly po bohoslužbě až do odjezdu.

Celkem vzato byl to povedený víkend a doufáme, že se budeme moci příští rok vrátit.

Tímto děkujeme Tomášovi a Lídě Nucovým za pohostinství a veškerou péči.